Четвер
27.07.2017
14:41
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Світильнянський НВК
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Для вчителів [13]
Для учнів [3]

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 60

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Корисна інформація » Для вчителів

Звіт кервника про навчальну та господарську роботу

 

 

 

 

 

 

 

Звіт директора

 Світильнянського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

про проведену роботу

 у 2012/2013 навчальному році

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нормативно правові умови функціонування Світильнянського НВК

 Вся діяльність педагогічного колективу Світильнянського навчально-виховного комплексу спрямовується на   забезпечення прав  учнів на загальну середню освіту,  організацію їх навчально-пізнавальної діяльності, становлення і розвиток виховної системи у школі, науково-методичної роботи з педкадрами, співпрацю освітнього закладу із сім'єю, позашкільними і громадськими організаціями з метою розвитку особистості школярів.

В  основу  діяльності  Світильнянського НВК  покладено  діючі  законодавчі  та  освітні  нормативні  документи  України,  Національна  доктрина  розвитку  освіти  України. У своїй діяльності колектив школи опирається на основні положення Конституції України, Закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", “Про дошкільну освіту”,  "Про мови в Україні", "Про охорону дитинства", "Про попередження насильства в сім'ї", "Про соціальну роботу з дітьми та молоддю", "Національну доктрину розвитку освіти, Концепцію загальної середньої освіти (12-річна школа), Концепцію громадянського виховання та освіти, Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений наказом МОН України від 22.05.12 № 615, Положення про загальноосвітній навчальний заклад лист МОН України № 1/9-446 від 20.06.13 «Щодо організації роботи в ДНЗ у 2013-2014 н.р.», 

Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

- статут  школи,   затверджений  рішенням  Світильнянської сільської ради  № 747   від  08.09.2010 року;

- правила внутрішнього трудового розпорядку, затверджені  зборами  трудового  колективу  у  вересні  2013 року.

Педагогічний колектив працює у тісній співдружності з батьками. У  навчальному закладі  створено раду  школи,  батьківський  комітет,  профспілковий комітет, які  постійно  діють. Загальношкільні та  батьківські  збори  проводяться  систематично. Комітети та ради працюють за планом.      

Щорічно розподіляються функціональні обов'язки між членами адміністрації, розроблені та доведені до працівників школи посадові інструкції, оформлені відповідно до вимог.

Укладена колективна угода між адміністрацією школи і профспілковим комітетом,  про  виконання  якої  щорічно   звітується  адміністрація  школи  та  профком  на  загальних  зборах  колективу.

Розроблені і діють Правила для учнів.

Контингент учнів школи

Школа  обслуговує  мікрорайон  сіл Гребельки, Кулажинці та Світильня.  Список  дітей  мікрорайону  школи  поновлено  у вересні  2013  року. Списки дітей шкільного віку  складені.  Всього  в  школі  навчається -  86 дітей  у 11 класах  та 40 вихованців ДНЗ (із них молодша група – 20 дітей, старша група – 20 дітей).

Переведення в наступні класи здійснюється на підставі рішення педради, наказу по школі.

 Ведеться окрема книга наказів руху учнів та алфавітна книга.

Переведення в інші школи здійснюється на підставі довідок тих навчальних закладів, де буде продовжувати навчатись дитина, і заяви батьків.

 

  Здійснюється    соціальний    захист   дітей-сиріт (1 дитина),    дітей,    позбавлених батьківського піклування (2), інвалідів (3), постраждалих від аварії на ЧАЕС (7),багатодітних сімей (11 учнів) , дітей, що стоять на диспансерному обліку, дітей працівників соціальної сфери, обдарованих дітей, дітей, що опинились у складних життєвих обставинах, вище перерехованим категоріям надається матеріальна  допомога, організовується безкоштовне харчування.

Кадрові умови функціонування закладу освіти

Кількість працівників, які працюють у закладі – 38 осіб.

  2012-2013 н.р. – 21 учитель (з них 1 сумісник, 4 вихователі ДНЗ).

2012-2013 н.р. – звільнено 1 учителя ( за власним бажанням)

 Адміністрація школи  проводить  систематичну роботу  щодо  забезпечення закладу  педагогічними  кадрами.

Заклад забезпечений кадрами на 95%.

- мають вищу педагогічну освіту – 16 (76%), бакалавр – 2 (9%), середню спеціальну - 2 (9%), середню - 1(5%); мають відповідну фахову освіту - 18 (82%).

 За 2012/2013 н.р. 1 учитель отримав вищу кваліфікаційну категорію, 4 – підтвердили вищу кваліфікаційну категорію, 3 з них отримали педагогічне звання «старший вчитель».

Педагогів пенсійного віку у закладі немає. Більше 50 % вчителів – до 40 років.

  Адміністрація  школи  включається  у  вирішення  питань  реалізації  соціальних  гарантій  педагогів.  На  основі  звернень  до  Світильнянської сільської ради  за  2012/2013 н.р. забезпечено  житлом 1 вчителя, 2 вчителям виділені земельні ділянки під забудову. 

Свою фахову майстерність учителі підвищують шляхом самоосвіти, участі у шкільних та районних предметних методичних об'єднаннях, творчих та динамічних групах, семінарах, на курсах перепідготовки спеціалістів при КОІПОПК. У 2012/2013 н.р. курси фахової перепідготовки пройшли 8 педагогів.

З метою досконалішого оволодіння учителями комп'ютерною технікою, у 2013-2014 н.р у  школі буде  організовано тренінгові заняття за програмою "Intel® Навчання для майбутнього",  для 20 учителів.

 

Стан організації та здійснення навчально-виховного процесу

Навчально-виховний процес  організовується відповідно до  робочих навчальних планів на кожен навчальний рік  та плану роботи школи, які складені з урахуванням основних вимог  Законів  України „Про освіту”,  «Про загальну середню освіту», “Про позашкільну освіту”, «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», «Державний стандарт повної загальної середньої освіти», «Державний стандарт початкової загальної освіти», закону України “Про охорону дитинства”, базового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів, постанови Кабінету міністрів від 27.08.2010р. №779 “Деякі питання організації навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів у звязку з переходом на 11 річний строк навчання”, державних санітарних правил і норм влаштування загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, складено робочий навчальний план на 2013-2014н.р.:

для 1-2-х класів - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572;

для 3-4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682;

для 5-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 «Про затвердження типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня», зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 17.05.2013 № 551;

для 6-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004  № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66;

для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834;

При складанні навчальних планів дотримано гранично допустиме навантаження для учнів, а також загальна покласна кількість годин, які не перевищують меж, встановлених планами.

Варіативна частина, складена з урахуванням побажань учнів, використовується в повному обсязі для забезпечення якісного виконання програм з основ наук.

  Варіативна частина робочого навчального плану  використовується  на 100% і  розподіляється відповідно до запитів і потреб учнів.

Школа  укомплектована  програмно-методичним   забезпеченням   навчального   процесу. З усіх  навчальних  предметів  є  навчальні  програми. Календарно-тематичне планування з навчальних предметів відповідає  діючим програмам.   

  В  школі  проводяться  контрольні зрізи з усіх предметів інваріантної складової навчального плану, проводиться порівняльний аналіз їх результатів  та  аналіз  рівня   навчальних досягнень учнів з конкретного предмета (згідно  плану  роботи  школи). Даний  аналіз  підтверджує  відповідність  рівня  знань  учнів  і  їх  виставлення  оцінок,   що  говорить  про  об'єктивність оцінювання вчителями навчальних досягнень учнів: рівень володіння критеріями оцінювання, володіння методикою розробки змістових матеріалів для тематичної атестації, використання відповідних збірників тематичного оцінювання, відповідність тематичних та семестрових оцінок результатам опанування учнями матеріалів теми. 

  Документація  школи  ведеться  з  дотриманням   єдиного  мовного  режиму та нового Типового положення про діловодство.

Проведення та оцінювання практичних, лабораторних, самостійних робіт організовується  згідно  з  навчальними  програмами  та  оцінюється  згідно з  критеріями  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів.

Робота з обдарованими дітьми

Педколектив приділяє значну увагу здібним і талановитим дітям, залучаючи їх до участі в олімпіадах, конкурсах, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт Київського територіального відділення МАН України. Переможці І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін беруть участь у ІІ (районному) етапі:

2012-2013 н.р. – 5 переможців та призерів (6 % від загальної кількості дітей)

 В обласних олімпіадах брав участь 1 учень, зайняв 5 місце.

Учні школи - активні учасники творчих конкурсів та змаган

2012-2013 н.р.    –  І місце – ім. Т.Шевченка, «Тарасова криниця» (районний етап); ІІ місце – ім. Т.Шевченка, «Зерна доброти», «Тарасова криниця» (районний етап); ІІІ місце – ім. П.Яцика (районний етап), «Вперед, юнкор!» (обласний етап), «Екскурсовод року», «Зерна доброти», «Тарасова криниця» (районний етап).

                                                                                                  

Науково-методичне забезпечення освітнього процесу

В  школі  організовано   діяльність   методичного  кабінету  відповідно до вимог Положення,  сплановано  роботу   з педагогічними кадрами, всі  педагогічні  працівники  залучені  до  науково-методичної  роботи (МО класних  керівників, МО учителів  початкових класів та вихователів ДНЗ, МО учителів  природничо-математичних  дисциплін,  МО учителів  суспільно-гуманітарних  дисциплін,  методична  рада).

Структура методичної роботи

Науково-методична проблема школи – «Підвищення якості освіти, оновлення змісту і форми організації навчально-виховного процесу через удосконалення творчої співпраці вчителів і учнів».

ЗАСТУПНИК З НВР

ДИРЕКТОР

ЗАСТУПНИК З ВР

Форми роботи

Індивідуальна

Групова

Колективна

Самоосвіта

МО (МО класних керівників, МО природничо-математичного циклу, МО вчителів суспільно-гуманітарних наук, МО вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ)

Батьківський комітет

Курсова перепідготовка

Батьківський лекторій

Педагогічна рада

Атестація

Теоретичні семінари

Методична рада школи

Співбесіди

Психологічний практикум

Інструктивно-методичні наради

Наставництво

Робота з обдарованими дітьми

Наради у директора

Взаємовідвідування уроків

Школа молодого учителя

Наради у заступника з НВР

Конкурси «Учитель року», «Класний керівник року», «Мій найкращий урок»

 

Випуск інформаційних бюлетенів

 

 

Оперативні наради

 

 

Творчі звіти вчителів

 

 

Педагогічні читання

 

 

Психолого-педагогічні тренінги

 

 

Предметні тижні

 

МО вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ

Керівник – Колеснік Л.Д.

Науково-методична проблема – Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів у процесі навчання.

МО класних керівників

Керівник – Гладка Руслана Олексіївна

Науково-методична проблема – Забезпечення сприятливих ум ов для формування і самореалізації творчої, соціально активної і самодостатньої особистості відповідно до їх інтересів та суспільних вимог.

МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Керівник – Костяна Леся Михайлівна

Науково-методична проблема – Творчий  розвиток учителя і учня як засіб підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

МО вчителів природничо-математичного циклу

Керівник – Кругляк Алла Віталіївна

Науково-методична проблема – Підвищення якості освіти, оновлення змісту і форми організації навчально-виховного процесу через удосконалення творчої співпраці вчителів і учнів при вивченні природничо-математичних дисциплін.

Керівник гуртка «Журналістика» (Сіденко В.В.) разом із гуртківцями випускають  шкільну  газету  "Пером світильнянського журналіста" для учнів, учителів та  громадськості  села.

Одним із шляхів стимулювання творчої праці вчителя є моральне заохочення. У 2012/2013 н.р. праця вчителів була відзначена:

Дата

Назва нагороди

П.І.Б.

     
   
   
   
   

2012

Грамота Світильнянського НВК

Решотко Т.М., Костяна Л.М., Дяченко Г.М., Колеснік Л.Д., Стешенко Т.В.

Грамота відділу освіти

Сіденко В.В., Гладка Р.О.

Грамота Броварської РДА

Стешенко Т.В.

Диплом V літературного мистецького фестивалю Гоголівка-2012

Сіденко В.В., Стешенко Т.В., Мазур Г.К.

Грамота виконкому Ніжинської міської ради

Сіденко В.В.

Подяка Броварської районної ради

Колеснік Г.К.

Подяка Головного управління Київської ОДА КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»

Сіденко В.В.

Подяка Світильнянського НВК

Малець А.М.

Диплом учасника ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2012», номінація «Фізичне виховання»

Малець А.М.

2013

Подяка відділу освіти Броварської РДА

Решотко Т.М., Мальковець Ж.О., Стешенко Т.В.

Грамота служби у справах дітей Київської ОДА

Решотко Т.М.

Подяка Світильнянського НВК

Костяна Л.М., Мальковець Ж.О., Гладка Р.О., Сіденко В.В., Дяченко Г.М., Малець А.М., Колеснік Л.Д., Стешенко Т.В.

Диплом національного олімпійського комітету України, Київське обласне відділення

Малець А.М.

Диплом Департаменту освіти Київської ОДА

Сіденко В.В.

Подяка виконавчого комітету Світильнянської сільської ради

Стешенко Т.В., Мазур Г.К.

 

Подяка відділу культури Броварської РДА

Мазур Г.К.

 

В  школі  проводиться  робота  по  комп'ютеризації  закладу,  впровадженню інтерактивних технологій у навчально-виховний процес.

У закладі не вистачає  комп’ютерів, є лише 6 комп’ютерів для учнів та 2 для адміністративної діяльності  У 2012 році придбано 2 комплекти мультимедійного обладнання (за спонсорські кошти): 2 ноутбуки, 2 проектори, 2 екрани. За останні 5 років за державні кошти комп’ютерів у заклад не надходило.

В  школі  ефективно   використовується  можливість   виходу в Інтернет,  школа  має  власний  сайт.     Проводиться  робота  по  навчанню  вчителів  та  адміністрації  школи  користуванням  комп'ютерами за програмою "Інтел - навчання для майбутнього". 

 

Матеріально - технічні умови функціонування закладу

 

Стан приміщення  школи   відповідає   санітарно-гігієнічним вимогам.  Відповідні  приписи СЕС, пожежної охорони   виконуються  своєчасно.

У  школі  проводиться  робота  по  поповненню  бібліотеки  підручниками, художньою  та  методичною  літературами. Розподіл та використання  підручників  проводиться пропорційно  за  кількістю  учнів  у  класах.У 2012-2013 н.р. учні були забезпечені підручниками на 96 %.

Бібліотечний фонд у 2012 – 2013 н.р. становив:  книг, брошур, журналів – 10891 примірників у тому числі підручників - усього : 2028 ( 1-4кл. - 566; 5-9кл. - 1231;    10-11кл – 231)

В  школі  здійснюється  передплата   періодичних  видань

2012-2013 н.р. – 27 видань; за кошти спонсорів.

 

Школа обладнана меблями навчальних кабінетів відповідно до потреби - на  90 %. 75 % шкільних меблів потребують оновлення.

Загальна оцінка стану збереження меблів у школі - добра.

Школа  забезпечена    необхідним    навчальним    обладнанням,    посібниками, реактивами для кабінетів фізики, хімії, біології, спортивних залів, майстерень на 60 %.

Заклад потребує капітального ремонту системи опалення. Нині діючій 34 роки. Ремонт планується виконати у 2013-2014 н.р.

У закладі створені наступні фінансові умови для функціонування навчально-виховного процесу:

Придбано : OSBI –  2 600 грн.

                   Портьєри у актову залу – 1 649 грн.

                   Тенісний стіл – 3 022 грн.

                    Мультимедійне обладнання – 22 000 грн.

                    Спортивний інвентар  - 2 009 грн.

                     Вагонка дерев’яна      - 7 497 грн.

                     Лінолеум у клас математики –  2 368 грн.

                     Лінолеум у дитячий садок  -  7 449 грн.    

 У 2012-2013 н.р. здійснено капітальний ремонт внутрішніх туалетів, загальна вартість 70 000 грн.

Всі ремонтні роботи та поповнення матеріально-технічної бази НВК відбулося за рахунок спонсорських коштів. Бюджетних фінансувань на проведену роботу виділено не було .

 

Виховна та позакласна робота

Важливе  місце у системі  виховної  діяльності  школи  посідає  управління навчально- виховним  процесом. У Світильнянському НВК це чіткий  розподіл обов'язків  між адміністрацією, всіма членами педагогічного колективу, залучення учнівського самоврядування.

    З метою забезпечення  відповідності  діяльності школи  державним  стандартам  та надання допомоги  вчителям у  підвищенні  рівня виховної  роботи, у школі  постійно  здійснюється управління та внутрішкільний  контроль за виховною  роботою з боку адміністрації.

   У школі  діє  етнографічно-краєзнавчий музей історії села Світильня,  У 2012 році учениця Кустова Крістина брала участь у районному конкурсі «Екскурсовод року», де зайняла ІІ місце. Музей є  центром  виховної  роботи в школі. У музеї систематично  проводяться  тематичні, оглядові  екскурсії для гостей та учнів школи. Проводяться виставки, зустрічі з ветеранами війни ,з цікавими людьми селища. У музеї  проходять народознавчі свята, уроки з курсу  Київщинознавство.

Для  проведення підсумків  різних  видів контролю за  станом  виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних  питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні  об'єднання та наради класних керівників.

Виконуючи основні завдання виховання учнів у школі спільно з педагогічним  колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні  творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки.

Методоб'єднання  класних керівників, постійно вдосконалюючи свою роботу, сприяє  професійному  вдосконаленню особистості  педагога , стимулює  творчість  класного керівника , який  веде  пошуки  шляхів  збагачення  і  розвитку  змісту , форм  і  методів  виховної  роботи, формування гуманістичних цінностей у системі виховної роботи.                                

 Конкретне планування виховної роботи школи - важлива умова її успішної  діяльності. Планування виховної роботи відбувається спільно з адміністрацією школи, класними керівниками, учителями-предметниками, активом учнівського самоврядування.

        У школі  налагоджена робота  з обдарованими дітьми розроблені основні напрями та завдання роботи з обдарованими. Ведеться картка обдарованої дитини, кожен класний керівник має інформацію про дітей класу відносно їхніх здібностей.

Адміністрація школи забезпечує участь дітей у обласних , районних та шкільних  конкурсах , фестивалях , олімпіадах. Щорічно школа має переможців , лауреатів та призерів багатьох конкурсів:

Талановиті, обдаровані  школярі за результатами діяльності за рік на  Святі Останнього  дзвоника  відзначаються грамотами адміністрації НВК.

     Інформаційні технології мають сьогодні  пріоритетне значення в усіх сферах  діяльності, визначають розвиток  суспільства завтрашнього  дня. Розуміючи важливість впровадження інформаційних технологій, адміністрація нашої школи створює належні умови для комп'ютеризації навчального  закладу. Використання комп'ютерних технологій у виховній роботі підвищує її ефективність. Так  на сайті школи викладена інформація про виховну  роботу школи: створена електронна база всіх виховних заходів, конкурсів, сценаріїв. З використанням сучасних інформаційних технологій підготовлені і проведені загальношкільні заходи : районний семінар з англійської мови (2013рік), випускні вечори ( 2012, 2013р.р), загальношкільні батьківські збори (2012, 2013 н.р.) ,багато виховних заходів підготовлено і проведено  класними керівниками та учнями з використанням  сучасних  інформаційних  мультимедійних  технологій..

На базі школи працювало 8  гуртків, 7 шкільних та 1 від БРЦТ:

№ п/п

Назва гуртка

Кількість учнів

Керівник

1

Петриківський розпис

9

Гладка Р.О.

2

Краєзнавчий

15

Сіденко В.В.

3

Народні промисли

8

Гладка Р.О.

4

Пошук

 

Топіха Л.А.

5

Журналістика

14

Сіденко В.В.

6

Хореографія

10

Топіха Я.М.

7

Баскетбол

13

Малець А.М

8

Літературна студія

14

Сіденко В.В.

.

У закладі проводиться  профілактична робота  по попередженню правопорушень серед школярів. Як результат – відсутність учнів, що стоять на обліку в ДКМ, учнів, які вчинили злочини та правопорушення.

 Залучаються  батьки до позанавчальної  виховної  роботи, організації  та проведення родинних свят.

Матеріальна підтримка учнів, що потребують соціального захисту, здійснюється через батьківський комітет (допомага  одягом, взуттям, шкільним приладдям), через службу у справах неповнолітніх, такі діти користуються правом на першочергове оздоровлення, безкоштовне харчування.

Зібрано матеріал про дітей, що потребують соціального захисту, створені окремі папки, в яких збирається інформація про умови проживання дитини; залучення її до позаурочної і позашкільної роботи; облік бесід, проведених з нею; результати відвідування сім'ї, бесід з батьками, акти обстеження побутово-житлових умов.

 Класні керівники узагальнюють інформацію про учнів класу, матеріали виховної роботи зберігаються у папках класних керівників.

Відвідування учнями школи постійно контролюється адміністрацією школи та класними керівниками.

Проводиться систематична робота по запобіганню пропусків занять учнями без поважних причин (ведеться журнал обліку відвідування учнями школи, вимагаються  медичні довідки, записки від батьків, що пояснюють причини пропусків, на нарадах при директору класні керівники та класоводи доповідають про пропуски занять без поважних причин – щовівторка). Про  факти пропуску учнями школи класні керівники  відразу повідомляють батьків.

 Підтримується постійний зв'язок  із службою у справах неповнолітніх. Організовуються зустрічі учнів із представниками міліції у справах неповнолітніх.

У закладі організоване гаряче харчування учнів, яке здійснюється відповідно до вимог організації дитячого харчування. Відповідні пільгові категорії (учні 1-4 класів, сироти, позбавлені батьківського піклування, звільнені за рішенням виконкому Світильнянської с/р) отримують безкоштовне харчування. Обіди, що обов'язково включають перші страви, достатньо калорійні, різноманітні, смачні.

Педколектив спрямовував свою діяльність також на створення умов безпечного перебування дітей у школі, охорону здоров'я учнів, профілактику дитячого травматизму і захворювань.

У школі проводиться ранкова зарядка, фізкультхвилинки.

Проводяться: шкільна спартакіада, спортивні свята "Мама, тато, я...", "Козацькі забави", "Веселі старти", спортивні змагання між класами по паралелях, спортивно-інтелектуальні турніри, учні беруть участь у спортивних змаганнях  між учнями навчальних закладів району : 

2012 рік

 1) Баскетбол: І місце збірна школи (дівчата); І місце збірна школи (дівчата); І місце 9 кл. і молодші (хлопці); ІІ місце 9 кл. і молодші (хлопці);

         2) Футбол: І місце 8 кл. і молодші; І місце 8 клас і молодші;

         3) Настільний теніс: ІІ місце 8 кл. і молодші; ІІІ місце 9-11 клас.

2013 рік

         1) Баскетбол: І місце збірна школи (дівчата);

         2) Футбол:І місце 8 кл. і молодші.

          

 

 Звіт підготувала директор НВК                                          Т.М.Решотко

 

                                                                              

 

Категорія: Для вчителів | Додав: ЗОШ (03.06.2014)
Переглядів: 211 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples